Ринок реклами, як і ринок інформаційних технологій вцілому, останнім часом перебуває під пильною увагою державних структур. На це вказує постійно мінливі вимоги законодавства України в цій облості для певних видів товарів і послуг. Наприклад, ліків, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, об’єктів будівництва, фінансових послуг і т.д. Само собою реклама є інструментом маркетингового просування компаній і вимагає правової оцінки для уникнення штрафних санкцій, які можуть зашкодити іміджу компанії.
Наша компанія надає в даному напрямку широкий спектр юридичних послуг:
- юридичний супровід та правовий аудит рекламних кампаній і PR-діяльності;
- правовий аналіз окремих рекламних продуктів (телероликов, статей, макетів, матеріалів і т.д.);
- розробка та аналіз договорів про надання рекламних і маркетингових послуг;
- юридичний супровід діяльності виробників, розповсюджувачів реклами (як зовнішньої, так і внутрішньої) і рекламодавців;
- юридичний супровід реклами окремих видів товарів, у тому числі лікарських засобів, медичної техніки, медичних послуг, тютюнових та алкогольних виробів, цінних паперів та об’єктів будівництва;
- представництво інтересів клієнта у відносинах з державними контролюючими органами, у тому числі, Антимонопольним комітетом України, органами з питань захисту прав споживачів, Національною радою з питань телебачення і радіомовлення, органами місцевого самоврядування, іншими органами, які здійснюють контроль і регулювання діяльності з виробництва, розміщення та розповсюдження реклами;
- представництво інтересів клієнта в судах у справах щодо рекламної діяльності;
- консультування з питань застосування рекламного законодавства, дотримання конкурентного та антимонопольного законодавства при здійсненні рекламної діяльності.